Deklaracja członkowska

Formularz deklaracji on-line

Formularz deklaracji do pobrania [48 kB]

Informacje dla członków Stowarzyszenia Absolwentów Uniwersytetu w Poznaniu

  1. Stowarzyszenie jest organizacją dobrowolną i samorządną, dostępną dla wszystkich absolwentów Uniwersytetu Poznańskiego i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
  2. Wstępując do Stowarzyszenia absolwent przyjmuje na siebie zobowiązania, wynikające z postanowień statutu, w tym:
    • powinien dbać o dobre imię macierzystej uczelni,
    • uczestniczyć w tworzeniu i w życiu społeczności akademickiej,
    • utrzymywać kontakt z uczelnią, z innymi absolwentami i Stowarzyszeniem,
    • wspierać formy pomocy koleżeńskiej.
  3. VI Zjazd Stowarzyszenia, który odbył się 8 maja 2010 r. wybrał władze na kadencję w latach 2010-2013. Przewodniczącym został Jerzy Kepel, członkami Zarządu: Michał Kruczkowski (Wiceprzewodniczący), Maria Czerwińska (Sekretarz), Witold Stasiewski (Skarbnik), Ilona Długa, Małgorzata Dryjska, Anna Górna-Kubacka, Kamil Hajdukiewicz, Zbigniew Jaśkiewicz, Witold Namerła, Mariusz Polarczyk, Maria Zalewska (członkowie). Do Komisji Rewizyjnej wybrani zostali: Józef Kotlarek (przewodniczący), Magdalena Młyńczak, Maria Nowakowska.
  4. Przy przyjęciu członek zobowiązany jest do uiszczenia wpisowego, w wysokości 10 zł.
  5. Członek SAUP zobowiązany jest do uiszczania corocznie składki członkowskiej w wysokości 24 zł.
  6. Członkowie emerytowani oraz renciści płacą składki w wysokości przez siebie samych zadeklarowanej.
  7. Siedziba Stowarzyszenia mieści się w gmachu Collegium Minus, pokój nr 315 C, III p.
    Adres: ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
  8. Dyżury członków Zarządu w siedzibie Stowarzyszenia odbywają się dwa razy w tygodniu.
  9. Składki należy wpłacać na konto Stowarzyszenia:  PKO BP SA 11 1020 4027 0000 1202 0452 5960
  10. Wszystkie informacje dotyczące Stowarzyszenia znaleźć można na stronie internetowej: http://stowarzyszenieabsolwentow.amu.edu.pl